0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Komendant straży miejskiej

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan WIESŁAW PIÓRO zam. Wola Jachowa.


Uzasadnienie dokonanego wyboru
  Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej komisja uznała, że Pan Wiesław Pióro spełnia kryteria zawarte w regulaminie konkursu. Predyspozycje, umiejętności i dotychczasowe doświadczenie zawodowe są wystarczające do objęcia w/w stanowiska.


» Pliki powiązane:

Wynik naboru
Dodany: 23.11.2007 godz. 8:13


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Krzysztof Dworak [Zastępca burmistrza] dnia 23 2007

Informacja opublikowana przez:
  dnia 23 2007 godz. 08:14






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


BURMISTRZ MIASTA I GMINY DALESZYCE OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy

Oferowane stanowisko:
  Komendant straży miejskiej

Wymiar czasu:
  Pełny etat

Miejsce składania ofert:
  Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na Komendanta Straży Miejskiej w terminie do dnia 19.11. 2007 r. do godz. 15:30 - osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, sekretariat pok. Nr 25, - lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce. Oferty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Wymagania:
 

1. Wymagania niezbędne:

 

a) wykształcenie wyższe,

b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni na stanowiskach urzędniczych w jednostkach: marszałkowskie, wojewódzkie, samorządowe jednostki organizacyjne, starostwa powiatowe, powiatowe jednostki organizacyjne, jednostki pomocnicze gminy oraz gminne jednostki i zakłady budżetowe, lub na innych kierowniczych stanowiskach państwowych,

c) opracowanie i prezentacja koncepcji pracy Straży Miejskiej,

d) posiadanie obywatelstwa polskiego,

e) ukończony 21 rok życia i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

f) znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi, oraz ustawy  o samorządzie gminnym,

g) uregulowany stosunek do służby wojskowej,

h) nieposzlakowana opinia,

i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

j) niekaralność.

 

1.      Wymagania dodatkowe:

 

a)      prawo jazdy kategorii A i B,

b)      co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w organizacjach zapewniających bezpieczeństwo,

c)      mile widziane ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych, lub uczestnictwo w powyższym kursie.



Zakres obowiązków:
 

a)      organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Miejskiej, zgodnie   z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 1997 r. Nr 123, poz. 779 z późn. zm.), oraz Regulaminem Straży Miejskiej w Daleszycach,

b)      nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, współdziałanie z Policją, Strażą Pożarną   i innymi jednostkami,

c)      prowadzenie postępowań w sprawach o wykroczenia,

d)     reprezentowanie Straży Miejskiej na zewnątrz.



Wymagane dokumenty:
 

a)      życiorys (CV),

b)      list motywacyjny,

c)      dokument poświadczający wykształcenie (świadectwo, dyplomy lub zaświadczenie      o stanie odbytych studiów),

d)     inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach                             i umiejętnościach,

e)      kserokopia książeczki wojskowej oraz oryginał do okazania,

f)       informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,

g)      zaświadczenie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Komendanta Straży Miejskiej,

h)      kopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

i)        koncepcja pracy Straży Miejskiej w Daleszycach.



Dodatkowe informacje:
 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).”

 

Informacje dodatkowe:

a)      kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu,

b)      ofert odrzuconych urząd nie zwraca,

 

Powołanie Komendanta Straży Miejskiej poprzedzone zostanie zaciągnięciem opinii Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach.

 

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonych w ogłoszeniu o naborze. Lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania /w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego/ kandydatów.

Termin rozmowy kwalifikacyjnej zostanie podany również na stronie BIP

Informacji dodatkowych udziela Z–ca Burmistrza  Krzysztof Dworak pod telefonem
+41 31 71 693.

 





» Pliki powiązane:

Ogłoszenie o konkursie
Dodany: 05.11.2007 godz. 15:08
Wynik naboru
Dodany: 23.11.2007 godz. 8:13


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Dworak Krzysztof [Zastępca burmistrza] dnia 5 2007

Informacja opublikowana przez:
  dnia 5 2007 godz. 15:08
Liczba odsłon:
  236 od 5 2007 godz. 15:08  (średnio 0.04 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl