|
|
|
| Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Podinspektor ds. Ochrony Środowiska
|
|
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Ewelina Miernik zam. Kranów |
|
Uzasadnienie dokonanego wyboru |
|
Pani Ewelina Miernik spełnia wszystkie wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie na ww. stanowisko określone w ustawie o pracownikach samorządowych. Posiada wykształcenie wyższe oraz odpowiedni staż pracy.
Zarówno podczas oceny merytorycznej dokumentów, jak i rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że kandydat uzyskując od członków Komisji maksymalną liczbę punktów, posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i doświadczenie gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku Podinspektor ds. Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach. |
|
» Pliki powiązane:
|
|
Wyniki I i II etapu naboru
Dodany: 25.04.2019 godz. 15:37
|
|
Wyniki naboru
Dodany: 26.04.2019 godz. 14:11
|
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 26 2019 godz. 14:15
|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki, Mienia i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
|
| Oferowane stanowisko: |
|
Podinspektor ds. Ochrony Środowiska
|
| Wymiar czasu: |
|
pełny etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 25 kwietnia 2019 r. do godz. 12:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. Ochrony Środowiska”
na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
Plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
|
| Wymagania: |
|
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy - minimum 2 lata w administracji publicznej,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów prawnych dotyczących czystości i porządku w gminach, gospodarki komunalnej, ochrony środowiska oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego zastosowania,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego,
- zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,
- dyspozycyjność,
- pisemna swoboda wypowiedzi,
- zdolność szybkiego przyswajania informacji,
- umiejętność budowania relacji,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność sporządzania analiz i sprawozdań,
- umiejętność obsługi komputera,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość specyfiki Gminy.
|
| Zakres obowiązków: |
|
- Rejestracja i aktualizacja bazy płatników opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
- Kontrola wywiązywania się właścicieli nieruchomości z realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Obsługa programu informatycznego z bazą danych właścicieli objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
- Nadzór nad realizacją zadań PSZOK.
- Przygotowywanie aktów prawa miejscowego z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
- Wykonywanie obowiązków informacyjnych z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie ochrony środowiska.
- Przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań kwartalnych od podmiotów odbierających odpady komunalne.
- Przygotowywanie sprawozdań, analiz i statystyk.
- Opiniowanie Planów Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
- Monitorowanie i dokonywanie corocznej analizy systemu gospodarki odpadami na terenie gminy.
- Zapewnienie realizacji postanowień regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie.
- Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.
- Załatwianie spraw dotyczących wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności przez przedsiębiorców w zakresie opróżniania zbiorników i transportu nieczystości ciekłych.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
- list motywacyjny,
- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.), z własnoręcznym podpisem.
- kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.
|
| Dodatkowe informacje: |
|
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 26 kwietnia 2019 r. od godz. 9:00.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach z siedzibą w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: gmina@daleszyce.pl
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
|
|
» Pliki powiązane:
|
|
Kwestionariusz osobowy
Dodany: 16.04.2019 godz. 10:33
|
|
Wyniki I i II etapu naboru
Dodany: 25.04.2019 godz. 15:37
|
|
Wyniki naboru
Dodany: 26.04.2019 godz. 14:11
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 12 2019
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 12 2019 godz. 12:47
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
1123 od 12 2019 godz. 12:47 (średnio 0.55 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|