|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Kierownik Referatu Dochodów i Wydatków w Wydziale Planowania i Finansów Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce. |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
|
| Oferowane stanowisko: |
|
Kierownik Referatu Dochodów i Wydatków w Wydziale Planowania i Finansów Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce
|
| Wymiar czasu: |
|
pełny etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r. do godz. 12:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Referatu Dochodów i Wydatków”
na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
Plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
|
| Wymagania: |
|
1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy - minimum 6 lat pracy w księgowości,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów prawnych dotyczących zagadnień polityki finansowej oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego zastosowania,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości i rachunkowości
w jednostkach sektora finansów publicznych, na stanowisku kierowniczym.
2. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności:
o rachunkowości oraz przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego, ustaw o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,
o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatkach i opłatach lokalnych,
o pracownikach samorządowych, zasad inwentaryzacji, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej jednostek samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw finansowych.
3. Znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej oraz umiejętność sporządzania analiz i sprawozdań.
4. Biegła umiejętność pracy na komputerze w zakresie obsługi programów księgowości budżetowej.
5. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina.
6. Dyspozycyjność.
7. Umiejętność budowania relacji i pracy w zespole.
|
| Zakres obowiązków: |
|
1) prowadzenie księgowości Gminy i Urzędu rzetelnie, na bieżąco i terminowo oraz zgodnie
z wymogami przepisów o rachunkowości,
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich zgodności z planem finansowym,
4) nadzór nad pracownikami Referatu Dochodów i Wydatków,
5) nadzór nad sporządzaniem list płac, rozliczaniem podatków i opłat oraz składek
na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i inne,
6) nadzór i rozliczanie podatku VAT naliczonego i należnego oraz sporządzanie deklaracji VAT,
7) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej,
8) prowadzenie kontroli finansowej w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Gminy,
9) prowadzenie wyodrębnionej ewidencji wydatków ze środków pochodzących budżetu UE oraz innych dotacji podlegających rozliczeniu,
10) sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz dekretacja dokumentów księgowych w zakresie zadań budżetowych realizowanych przez Urząd,
11) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności,
12) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, w szczególności planu kont, obiegu dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji,
13) nanoszenie planów wydatków oraz ich zmian zgodnie z uchwałami Rady Miejskiej oraz Zarządzeniami Burmistrza,
14) przygotowanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz
z wykonania wydatków budżetu gminy,
15) kontrola formalno-rachunkowa sprawozdań jednostek organizacyjnych gminy,
16) załatwianie innych spraw służbowych doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
- list motywacyjny,
- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.), z własnoręcznym podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o miejscu ostatniej pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków
w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.
|
| Dodatkowe informacje: |
|
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 26 czerwca 2019 r. od godz. 9:00.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach z siedzibą w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: gmina@daleszyce.pl
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
|
|
» Pliki powiązane:
|
|
Ogłoszenie o naborze
Dodany: 14.06.2019 godz. 13:48
|
|
Kwestionariusz osobowy
Dodany: 14.06.2019 godz. 13:48
|
|
Wyniki I etapu naboru
Dodany: 25.06.2019 godz. 13:06
|
|
Wynik II etapu naboru
Dodany: 27.06.2019 godz. 7:49
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 14 2019
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 14 2019 godz. 13:48
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
1431 od 14 2019 godz. 13:48 (średnio 0.72 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|