|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. zamówień publicznych w Wydziale Administracji i Rozwoju Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
|
| Oferowane stanowisko: |
|
Podinspektor ds. zamówień publicznych
|
| Wymiar czasu: |
|
pełny etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 11.12.2020r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. zamówień publicznych” na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
Plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
Adres do korespondencji:
Ul. Sienkiewicza 11
26-021 Daleszyce
|
| Wymagania: |
|
1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe, preferowane w kierunku ekonomia, finanse, kontroli i audytu wewnętrznego dot. m.in. zamówień publicznych.
- wymagany minimum 5 lata doświadczenia pracy w administracji w tym przynajmniej 1 rok przy zamówieniach publicznych, oraz przynajmniej 1 rok przy kontroli realizacji projektów dofinansowanych z UE.
- znajomość przepisów Prawo Zamówień Publicznych oraz Ustawy o Samorządzie Gminnym,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
-znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o Samorządzie Gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
-umiejętność interpelacji i stosowania przepisów prawa,
- prawo jazdy kat. B,
-posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór,
-umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, punktualność i dokładność, samodzielność i kreatywność, wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne,
- znajomość mechanizmów wsparcia z Unii Europejskiej oraz pozyskiwanie środków zewnętrznych,
- posiadania umiejętności obsługi systemu SL2014 oraz rozliczania wniosków dofinasowanych z UE,
- ogólna wiedza o gminie Daleszyce.
|
| Zakres obowiązków: |
|
• Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do których stosuje się przepisy Ustawy PZP oraz postępowań do których nie stosuje się przepisów Ustawy PZP.
• Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• Opracowanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• Opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
• Przesyłanie drogą elektroniczną ogłoszeń o zamówieniach publicznych do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych, przekazywanie dokumentów przetargowych pracownikowi odpowiedzialnemu za stronę internetową Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach celem ich zamieszczenia, publikowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych poprzez wywieszenie ich na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.
• Sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej.
• Przedkładanie członkom Komisji Przetargowej i Burmistrzowi do zatwierdzenia dokumentów dotyczących przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne. do zatwierdzenia.
• Sporządzenie dla potrzeb Burmistrza okresowych informacji z wykonanych zamówień publicznych.
• Opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych na potrzeby prezesa UZP i Burmistrza.
• Przygotowanie odpowiedzi na korespondencję dot. zamówień publicznych skierowaną do rozpatrzenia przez Burmistrza.
• Branie czynnego udziału w załatwianiu interwencji, interpelacji, skarg i wniosków zgłaszanych do Burmistrza w zakresie objętym zadaniami na stanowisku.
• Dbanie o terminowe zwroty wadium dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach.
• Dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków.
• Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska.
• Współpraca ze stanowiskiem zajmującym się pozyskiwaniem i rozliczaniem środków pomocowych oraz pozostałymi pracownikami wydziału w zakresie zadań wykonywanych przez wydział.
• Sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności.
• Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska.
• Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi wydziałami i gminnymi jednostkami organizacyjnymi.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
- list motywacyjny,
- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), z własnoręcznym podpisem.
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopia prawa jazdy,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w
stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie
pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie
obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.
|
| Dodatkowe informacje: |
|
Warunki pracy na oferowanym stanowisku:
- Praca przy komputerze. Praca w terenie.
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 94,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie
będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 14.12.2020r. o godz. 10.00
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach z siedzibą w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: gmina@daleszyce.pl
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
|
|
» Pliki powiązane:
|
|
Zarządzenie nr 179/2020
Dodany: 02.12.2020 godz. 9:57
|
|
Wyniki I etapu naboru
Dodany: 14.12.2020 godz. 14:30
|
|
Informacja o wynikach naboru
Dodany: 14.12.2020 godz. 14:30
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 30 2020
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 30 2020 godz. 10:59
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
398 od 30 2020 godz. 10:59 (średnio 0.27 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|