0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Podinspektor ds. Ochrony Środowiska

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Karolina Tarłowska zam. Niwy.



Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

Pani Karolina Tarłowska spełnia wszystkie wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie na
ww. stanowisko określone w ustawie o pracownikach samorządowych. Posiada wykształcenie wyższe oraz odpowiedni staż pracy.

Zarówno podczas oceny merytorycznej dokumentów, jak i rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że kandydat, uzyskując od członków Komisji maksymalną liczbę punktów, posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i doświadczenie gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku Podinspektor ds. Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki, Mienia i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.



» Pliki powiązane:

Wyniki naboru
Dodany: 13.04.2021 godz. 13:26
Wyniki I etapu naboru
Dodany: 13.04.2021 godz. 13:26


Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2021 godz. 13:26






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki, Mienia i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Podinspektor ds. Ochrony Środowiska

Wymiar czasu:
  Pełny etat

Miejsce składania ofert:
  Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 12 kwietnia 2021 r. do godz. 12:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. Ochrony Środowiska” na adres: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce Adres do korespondencji: ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszyce

Wymagania:
 

1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe, preferowane – administracja,
- doświadczenie w pracy - minimum 5 lat w administracji publicznej w tym przynajmniej 3 lata w ochronie środowiska,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów prawnych dotyczących czystości i porządku w gminach, gospodarki komunalnej, ochrony środowiska oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego zastosowania,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych,  o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego,
- zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,
- posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór,
- dyspozycyjność,
- pisemna swoboda wypowiedzi,
- zdolność szybkiego przyswajania informacji,
- umiejętność budowania relacji,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność sporządzania analiz i sprawozdań,
- umiejętność obsługi komputera,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość specyfiki Gminy.



Zakres obowiązków:
 

- Rejestracja i aktualizacja bazy płatników opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
- Kontrola wywiązywania się właścicieli nieruchomości z realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Obsługa programu informatycznego z bazą danych właścicieli objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
- Nadzór nad realizacją zadań PSZOK.
- Przygotowywanie aktów prawa miejscowego z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
- Wykonywanie obowiązków informacyjnych z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie ochrony środowiska.
- Przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań rocznych od podmiotów odbierających odpady komunalne.
- Przygotowywanie sprawozdań, analiz i statystyk.
- Opiniowanie Planów Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
- Monitorowanie i dokonywanie corocznej analizy systemu gospodarki odpadami na terenie gminy.
- Zapewnienie realizacji postanowień regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie.
- Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.
- Załatwianie spraw dotyczących wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności przez przedsiębiorców w zakresie opróżniania zbiorników i transportu nieczystości ciekłych.



Wymagane dokumenty:
 

- list motywacyjny,
- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282), z własnoręcznym podpisem.
- kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie  pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.

Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.



Dodatkowe informacje:
 

- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych –  wynosi co najmniej 6%
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub  tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,    
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 13 kwietnia 2021 r. od godz. 9:00.





» Pliki powiązane:

Zarządzenie nr 39/2021
Dodany: 02.04.2021 godz. 10:28
Kwestionariusz osobowy
Dodany: 06.04.2021 godz. 8:20
Wyniki naboru
Dodany: 13.04.2021 godz. 13:26
Wyniki I etapu naboru
Dodany: 13.04.2021 godz. 13:26


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Stachowicz Jolanta [Kierownik wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 2 2021

Informacja opublikowana przez:
  dnia 2 2021 godz. 10:27
Liczba odsłon:
  580 od 2 2021 godz. 10:27  (średnio 0.44 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl