0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Podinspektor ds. obsługi kasowej

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Patrycja Jaroń zam. w Daleszycach.



Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

Pani Patrycja Jaroń spełnia wszystkie wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie na ww. stanowisko określone w ustawie o pracownikach samorządowych. Posiada wykształcenie wyższe oraz odpowiedni staż pracy.

Zarówno podczas oceny merytorycznej dokumentów, jak i rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że kandydat posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku podinspektora ds. obsługi kasowej w Wydziale Planowania i Finansów Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.



» Pliki powiązane:

Wyniki I etapu
Dodany: 28.12.2021 godz. 12:28
Informacja o wynikach naboru
Dodany: 28.12.2021 godz. 12:28


Informacja opublikowana przez:
  dnia 28 2021 godz. 12:28






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. obsługi kasowej w Wydziale Planowania i Finansów Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Podinspektor ds. obsługi kasowej

Wymiar czasu:
  Pełny

Miejsce składania ofert:
  Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 21 grudnia 2021 r. do godz. 12:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektor ds. obsługi kasowej” na adres: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce ul. Sienkiewicza 11 26-021 Daleszyce

Wymagania:
 

1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie ekonomiczne,
- staż pracy - minimum 3 lat pracy w administracji samorządowej,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów prawnych dotyczących zagadnień polityki finansowej oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego zastosowania,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

2)    Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych  
2. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności: ustawy o rachunkowości oraz ustaw o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatkach i opłatach lokalnych, kodeksu postępowania administracyjnego.
3. Biegła umiejętność pracy na komputerze w zakresie obsługi programów księgowości budżetowej, preferowany program PUMA.
4. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina.
5. Dyspozycyjność.
6. Umiejętność budowania relacji i pracy w zespole.



Zakres obowiązków:
 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:        
1) przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych do kasy,
2) odprowadzanie i pobieranie gotówki,  
3) dokonywanie wpłat z kasy podjętej gotówki na właściwy cel według znajdujących się   w kasie dowodów źródłowych,
4) sprawdzanie i rozliczanie stanu gotówki w kasie oraz płatności bezgotówkowych,  
5) sporządzanie raportów kasowych, sporządzanie niezbędnych wydruków dokumentujących przeprowadzone operacje, kontrola poprawności dokonywanych w księgach rachunkowych zapisów zdarzeń w ujęciu chronologicznym i systematycznym,
6) gospodarowanie drukami ścisłego zarachowania i ich ewidencji,
7) rozliczanie kwitariuszy przychodowych z przyjętych i odprowadzonych kwot,
8) prowadzenie ewidencji gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych.



Wymagane dokumenty:
 

Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.), z własnoręcznym podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o miejscu ostatniej pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie  pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków
w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 



Dodatkowe informacje:
 

Dodatkowe informacje:
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów       o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi        co najmniej 6%
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub  tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,    
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).    
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 28 grudnia 2021 r. od godz. 9:00.

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach z siedzibą w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: gmina@daleszyce.pl
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.





» Pliki powiązane:

ZARZĄDZENIE NR 170/2021 BURMISTRZA MIASTA I GMINY DALESZYCE z dnia 9 grudnia 2021 r.
Dodany: 10.12.2021 godz. 13:39
Wyniki I etapu
Dodany: 28.12.2021 godz. 12:28
Informacja o wynikach naboru
Dodany: 28.12.2021 godz. 12:28


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Ferens Piotr [Sekretarz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 10 2021

Informacja opublikowana przez:
  dnia 10 2021 godz. 13:38
Liczba odsłon:
  181 od 10 2021 godz. 13:38  (średnio 0.18 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl