|
|
| |
| Rafał Kraska Ogłoszenia 20.05.2021 godz. 9:49 |
Kielce, 14 maja 2021 r.
KR.ZUZ.1.4210.95.2021.IM
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
Na podstawie art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735) oraz zgodnie z treścią art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 624), Dyrektor Zarządu Zlewni w Kielcach Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie informuje, że na wniosek złożony w dniu 29 kwietnia 2021 r. przez pełnomocnika Gminy Daleszyce, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych i usługę wodną tj. odprowadzanie do urządzenia wodnego (rowu) wód opadowych lub roztopowych z przebudowywanej drogi powiatowej nr 0357Ti z budowanego chodnika od km 1+769 do km 2+394 w msc. Szczecno, gm. Daleszyce, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie.
|
Na mocy art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. ww. ustawy Prawo wodne oraz stosownie do treści art. 10 oraz art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735) w terminie 7 dni od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia, strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie Zarządu Zlewni w Kielcach, ul. Robotnicza 5, 25 - 662 Kielce, parter, pokój 003, a także składać pisemnie wszelkie wnioski, informacje, wyjaśnienia i zastrzeżenia dotyczące sprawy, po wcześniejszym ustaleniu możliwości przeglądania akt kontaktując się drogą mailową (iwona.michta@wodv.gov.pl) lub telefonicznie pod numerem telefonu: 41 334 00 98 wew. 212.
Po upływie ww. terminu, w przypadku braku uwag i zastrzeżeń, wniosek zostanie rozpatrzony w oparciu o posiadane dowody.
Wgląd w akt sprawy nie jest obowiązkowy. Sprawę prowadzi: Iwona Michta, tel. 41 33 400 98 (wew. 212).
|
|
|
|